Krzysztof Sarnecki, Waldemar Warzecha, Tomasz Zambrzycki

Czas na Biznes, Chicago, June 16, 2004

 

 

Podstawowe potrzeby czlowieka

Niekiedy wydobycie szczerej informacji od ludzi moze byc zadaniem frustrujacym. A czasami oni sami naprawde nie wiedza dlaczego kupuja to co kupuja. Mozna jednak spokojnie zalozyc, ze ich potrzeba wynika z jednej z kilku podstawowych pobudek, jakimi kieruja sie wszyscy ludzie. Ponizej podane sa najbardziej powszechne potrzeby czlowieka:

 

•  Dogodnosc

•  Wygoda

•  Milosc

•  Przyjazn

•  Bezpieczenstwo

•  Styl

•  Akceptacja spoleczna / Status

•  Zdrowie i Dobre Samopoczucie

•  Zysk

•  Oszczednosc / Ekonomicznosc

Gdy chcesz poznac motywacje swoich docelowych klientów, postaraj znalezc sie w ich skórze i zastanów sie, co motywowaloby ciebie do kupienia twojego produktu lub uslugi.

 

 

 

Waldemar Warzecha
Krzysztof Sarnecki
Tomasz Zambrzycki

 

dalej



Strona główna
Część 3
 

Krzysztof Sarnecki | Chicago | Czas na biznes | Kris Sarnecki | USA