Krzysztof Sarnecki, Waldemar Warzecha, Tomasz Zambrzycki |
|
Czas na Biznes, Chicago, June 16, 2004 |
|
Podstawowe potrzeby czlowieka Niekiedy wydobycie szczerej informacji od ludzi moze byc zadaniem frustrujacym. A czasami oni sami naprawde nie wiedza dlaczego kupuja to co kupuja. Mozna jednak spokojnie zalozyc, ze ich potrzeba wynika z jednej z kilku podstawowych pobudek, jakimi kieruja sie wszyscy ludzie. Ponizej podane sa najbardziej powszechne potrzeby czlowieka:
Dogodnosc Wygoda Milosc Przyjazn Bezpieczenstwo Styl Akceptacja spoleczna / Status Zdrowie i Dobre Samopoczucie Zysk Oszczednosc / Ekonomicznosc Gdy chcesz poznac motywacje swoich docelowych klientów, postaraj znalezc sie w ich skórze i zastanów sie, co motywowaloby ciebie do kupienia twojego produktu lub uslugi.
Waldemar Warzecha
|
|
Krzysztof Sarnecki | Chicago | Czas na biznes | Kris Sarnecki | USA |